Hope

Idag åkte jag hem  till mig och städade och fixade lägenheten, eftersom de skulle komma en och kolla på lägenheten, jag han med att tvätta kläder också! Han som kollade in lägenheten tyckte om den!
Han ville verkligen ha den!
Han sa att han skulle flytta in den 1 januari...
Asså alla säger olika till mig, 30 dec, 1 januari, 2 januari och 4 januari..
Måste ju få veta, så man vet när man inte har någon stands att bo längre :(..
Tycker verkligen om den här lägenheten ju!!!
Men en sak är säker, kanske får bo i Anders lägenhet från och med i mitten av Feb, bättre än inget!

Cubus - tummen ner!!!
Det kommer fler jobb!!

Gick upp med T idag och åkte med han till stan, ska snart fixa mig och åka in till stan för att träffa han,
ikväll blir det Olearys och koll på Milan matchen!!



Var nere i Vällinby c och betalade hyran också, jippi :(!
Efter de gick jag lite i affärer, köpte födelsedags pressent till Fanny,
tiden går fort..!
Åker hem till familjen imorn eller på torsdag morgon!
Ska bli mysigt.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0