I min värld gör man inte sådant

Har varit världens bästa väder idag, jag och Kristoffer gick ut på stan, och sen gick vi tll prisXtra, skulle köpa grejer till tacos, sen tog vi buss hem och väl hemma så kollade vi på tv, sen gjorde jag mat medans Kristoffer gick och handlade dipp och majs, Basse (Kristoffers bror) kom och käkade hos oss, trevligt. just nu sitter dom och kollar på tv, och är propp mätta medans jag sitter här, funderar på att kolla på melodifestivalen ikväll, får se om jag får det. hehe!

image593 image594
1) Bild på kristoffer & halva mig
2) Bild på älsklingen... <3 <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

höhö okej va bra
ja min klass sa ja.. iaf dom flesta så vi bestämde att ni ska vara med.. om ni vill? hur många blir ni? pusssss älskar dig också

2008-03-08 @ 19:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0