Nu är jag hemma!

Äntligen hemma!
Åkte iväg hem till Therese i onsdags för att dricka lite vin och sen gå ut, det gjorde vi, sen dansade vi heeela kvällen och hade kul!
Sov dok inte så bra!
I torsdags skulle jag åka hem, men så bildde det inte, vi bestämmde odd för att ha filmkväll och köpa chips med dipp, det gjorde vi. Kollade på the ring 1. läääskigt..
Men idag åkte jag hem, så nu sitter jag här hemma, och funderar p åvad jag ska hitta på ikväll!!

Min mobil är helt cp, jobbet hade försökt ringa, men inte fått tag på mig, så dem ringde till Kristoffers mobil, så dom skulle ringa ikväll, Undra om jag fick jobbet eftersom dom ringde.. Hoppas!


Kommentarer
Postat av: carro

har du för planer för helgen då? :)

2008-07-11 @ 17:27:39
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0