Torsdag..

Onsdag - Mimmi och jag käkade en dunder bra frukost, sen knallade vi iväg till praktiken, vi hade kallis för oss själva och det gick as bra, inte så mycket beställningar med vi klarade oss toppen, inte än enda beställning försenad. toppen.. Väl hemma från praktiken hade Kristoffer gjort mat till oss, as gott, sen åkte Mimmi hem till Nortälje vid 01.00 bussen, och jag gick och la mig.

Idag, börjar vi kl 15.30 så då hinner man göra lite saker innan man börjar, det var tänkt att Mimmi och jag skulle gå på stan idag, men vart inte så, själv har man tänkt färga häret och sen städa lite. käk lite bra frukost och bara ladda inför ikväll..
Nää nu blir det dags för våra bästa år,


Kommentarer
Postat av: Jossan

saknar dig så mkt.
vi ses på måndag!

2008-02-28 @ 20:59:36
URL: http://josefin88.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0