Have a sexy

Idag börjar min lillasyrran 3an på gymnasiet, shit hon har blivit så stor, kommer ihåg när vi var små då hon gick i blöja och stövlar och jag i stövlar,byxor i skogen och skulle leta upp bananträdet, som morfar hade hittat , fast i vanligafall hade han gjort det. saknar den tiden, Eller när vi hittade pengar på uppfarten och morfar sa att han hade planterat pengar, så vi skulle bli rika, hahah! shiit saknar den tiden.
Aja om ca ett år tar min lillasyrra studenten, shiiit...!

Idag skulle jag vara ledig som igår men fick jobba ändå, och så blir det idag också, jobba, jag ska börjjar kl 14.00 -20.00 så det blir 6 timmar, mer pengar :) hehe!
Sen efter jobbet hoppas jag på att det är fint väder så jag kan gå hem, mycket skönare =)..

9 dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0