9dagar kvar till ibiza

Pratade med Jossan i tele idag, och jag vart såjävla glad över att få prata med henne,
För det första är jag skit glad över att hon ska få mer timmar på sitt jobb, bra där gumman.
Sen för det andra är att du göra mig så glad. jag fattar inte..
Bara log som en tok efter vårat samtal.. <3 kärlek..
Ändå pratade vi bara om jobb,ibiza och skit :) hehe!
Asså kan inte tänka mig en bättre semester ..
bara du och jag lixom..
Blir bara glad jag tänker på det, en hel vecka du & jag ..
Sola,bada och pina colada. haha!!! (skiter i om jag skrev fel)
För det tredje. Du gör mig glad, och du ska bara veta hur mycket jag älskar dig...


Du kommer att göra ibiza osäker. hehe
lite jag..


Kommentarer
Postat av: jossan

jag älskar dig hur mycket som helst <3

vi kommer få en underbar resa såklart.. nu är de inte långt kvar.. hihi puss hjärtat

2008-08-19 @ 13:14:46
URL: http://josefin88.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0