i'm dead.

Är helt slut, fast jag inte gjort något idag, och jag vet att när jag g coh lägger mig ikväll sen då kommer jag vara helt klar vaken, som varje kväll/natt.

Är nu ensam hemma, K är på träning och jag kollar på tv, kollar just nu på rent hus, fy fan vad äkligt vissa människor kan bo, jag fattar inte, så jävla äkligt. När man ser på det programet inser man faktiskt att man är duktig på att städa och hålla ordning, fast man inte tycker det..

Min kväll ser ut så här :

kolla klart på rent hus, och sappa mellan kanal 5,
Kolla Greys, och äta något kvälls fika till.
Kristoffer kommer hem, bara mysa
Dags att gå och sova, skola imorn..

Imorn i skolan blir det träning på att bära talrikar...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0