080423 - Dags för Cv skrivning

Tog en promenad ute i skolan idag och köpte en pigelin as gott. Sen gick jag hem och städade och väntade på Kristoffer, när han kom hem satt vi bara och kollade på tv. Och nu är han på träning och då passar jag på att skriva cv, fick ett mail av SF-Bio idag, och dom ville bara veta lite mer om mig, så snart kanske jag har något jobb, bättre än inget ju!  Haha! Biograf lixom! haha! Vad tänkte jag med! haha! men kommer säkert att trivas om jag nu får jobbet!

Ska sen ta och popa ett paket popcorn och kolla på greys, sen kommer Kristoffer hem så då ska han få läsa igenom mitt cv. Gillar värkligen inte att folk ska se det jag skriver när det gäller cv, gillar inte när "folk" på pekar fel jag skriver eller har skrivit, men någon måste ju kolla!
Är ni bra på att skriva CV? några tips?

Imorn blir det först skola och då ska jag vara i storkök, och sen efter skoldagen blir det jobba in för Italien resan med några i klassen också i skolan, ta med mig skjorta och skor fall det behövs serveringpersonal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0