Blogg?

Jag är inte så bra påatt blogga just nu känner jag. Har lixom inget att skriva om! Men ska försöka ändå! Idag var första praktik dagen, Det första jag fick göra var att kläcka 60 ägg och dela dom i 2 delar asså ena gula och äggvita. det skulle bli majonäs, trode jag skulle vispa 60 ägg + massa senap och dom andra grejerna som ska vara i för hand, men yur så behövde jag inte det, så jag fick stå och hälsa i olja bara försiktigt i en maskin, Och när det var klart fick jag beröm för majon =), Men den kom det bara skit göra, fick 3 påsar med typ 100 lökar i, då var det bara dags att skala lök...! TRIST!! Somnade på bussen hem och när jag kom hem så satt jag på tvn, (var ensam hemma hos mamma) så jag tog en liten skål med chips och käkade ost. haha fetto :P
Nu ska jag snart åka ner till dagis och hämta Fanny sen ska vi in på afären och köpa grejer till räksmörgåsar :).
Sen blir det väl Idol eller Topp modell !!!

Imorn blir det praktik,fotografi i skolan sen kanske utgång med Emma eller åka hem till Karln min <3

image268
Älskar dig Kristoffer ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0