40 Frågor!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

Ja vi bor tillsammans , min pojkvänn


2. Har du sett din bästa vän gråta?

Ja, det har jag gjort.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?

ABC-droppar om det räknas!

4. Vad åt du senast?

Klubba!

5. Har du fått någon komplimang idag?

Mm. frågn pojkvännen,

6. Har du varit med i en rättegång?

Neej.

7. Är du polare med grannarna?

Ny in flyttat i Stockholm, har inte lärt känna grannaran än :P

8. Vilka språk pratar din mamma?

Svenska...

9. Vilka länder har du bott i?

Sverige..

10. Senaste piercingen?

I naveln + öronen :P

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

Hummm!? Kom inte ihåg!

12. Gay?

NEEEEJ

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?

Det har hänt :S

14. Har du äggat någon?

Nopp..

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Haha neeej, kommer nog inta hända häller!

16. Suger det här?

Neej då, har ändå inget för mig :P

17. Har du varit på stranden?

Inte i år :P men kanske på fredag.

18. Har du haft en stalker?

Vaa?


19. Minns du dina/din musiklärares namn?

Aaaa, men kan inte stava till det :P

20. Hur bra är din syn?

Med linser å glasögon är synde på topp, utan är det skit :(

21. Har du varit på ett party?

I LOVE PARTY, partyyyyy!

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Neeeeej, fyy. det skulle jag aldrig göra!!
Kanske om jag ville då !

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?

Jag har ingen bror :) HAHA!

24. Har du varit utomlands?

Om åland räknas så!

25. Har du sett din bästa vän naken?

Hha jaa!

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?

Miin mammas å pappas :P dock skilda nu !!

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?

Hahah JAAA! Dom skulle bli tokiga!

28. Var är dina syskon just nu?

Samantha (16 år) jobbar just nu, Fanny (4år) & Alexandra (11år) år på Fyrevik å har kul.

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?

Att jag hade märken på min hand, som inte gick bort ..

31. Vilken tid gick du upp imorse?

12.00


32. Vad ska du göra i helgen?

Fredag åker jag till åland eller är hemma med pojkvännen, Lördag åker hem till pojkvännen om jag inte gjort det på fredagen. Söndag , ta det lungt.

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

Från Irina. Hej allt bra, själv? Har inga planer på midsommar, kanske fira det med Camilla, du då? Jobbar till åtta. kram kram

34. När var du riktigt sjuk senast?

Är förkyld  nu!

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?

Ingen aning!!

36. Vad finns i din bakficka?

Har ingen bakficka på mig idag :P mjukisbyxor!

37. Har du färglinser?

Nopp, vanliga linser!

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?

SOV

39. Vad är det första du gör på morgonen?

Ligger å gosar med pojkvännen, sen går upp å fixar frukost. kollar på mobilen :P

40. Vad ska du göra efter det här?

Jag ska nog kollar runt på nätet, typ KingandQueen, Lunarstorm, pa . sen vänta på att Älsklingen kommer hem från jobbet..!

/ Madelene lövgren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0