You only live once

Ojoj, har inte skrivit sen i torsdags tror jag, Emma och jag vaknade först av alla som sov kvar hemma hos Jossan, hehe!
Jossan och Denns som hur länge som hälst, jag städade upp hela lägenheten, haha.
Sen åkte Emma och Dennis hem, då gjorde jag och Jossan kyckling och pommes, kollade på Sex ant the City samtidigt, Sen vart vi sugna på coca cola så då gick vi och handlade hyrde en film också! Allt om min buske, as DÅLIG.
Sen kollade vi på tv och myste hela dagen/kvällen. I fredags så vakande jag först igen, haha gick upp och baddade sängen och tog det lungt, sen åkte jag ner på stan och träffade Emma <3, vi gick på stan och kollade efter kläder till kvällen, jag hittade ett linne/tunka(99kr) och ett halsband (15kr), Emma hittade en klänning/tunika och ett halsband hon också, Sen åkte vi hem till Emma tog det lungt sen så käkade vi tacos. as gott, sen vart det utgång, var först på seven, var där ett tag, sen kom Emmas kusin Bella och sa att vi skulle till Loutus (eller hur det stavas) så vi gick dit. Och jag säger då det jag GÅR aldrig dit igen., Fyy fan vilket tråkigt/dåligt ställe..! Dålig músic och dålig sörvis i barena.. Tror vi stor över 30 min och ville beställa en cider. Och as otrevligt vakter också, Det var först och sista gången Emma och jag satt vara fötter där.. Bläää! När vi kom hem käkade vi sallad och chips. haha

Så i lördsag så vakande vi typ vid 13.00 käkade fruksot vid 14.00 sen kom Petter och hälsade på, Var meningen att jag skulle hem och hämta saker i Östervåla men var inte välommen dit, så var lite LEDSEN PÅ dagen.. :(
sen var det dags att käka igen, vart tacos igen, mummsss! Sen åkte vi in till stan igen, vart seven ett tag, kul å träffa alla kompisar. Sen kom Emmas mamma och hämtade oss. Käkade potatissallad när vi kom hem och chips igen. haha sen igår vakande vi ungefär samma tid, sen kom Petter och hälsade på igen, kollade på Jönssonligan, sen var det dags för mig att åka hem till Stocholm !
Kristoffer kom och mötte mig vid Centralen,
 
Så skönt att vara  hemma igen <3

image173
 
I LIKE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0