Lite panik.

Dom från praktiken eller nu restaurangen har inte hört av sig än, vill ju så gärna vara där. så vill att dom ska ringa nu och saga att jag får praktik där.. villvillvill..!

Min klass vart som förväntat
HR3AK

Gjorde kyckling med potatis-gratäng till middag idag, hur gott som hälst,  kollade på tv medans vi käkade. Nu sitter jag vid datan och har tråkigt medans Kristoffer ligger framför tvn och kollar på nå tvprogram. Jag hoppas på att det blir nå bra på tv idag...! Är sugen på tv-tittande..

I helgen blir det
tattoo mässa

image246

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha mjooo man undrar ju vem som tar sånna bilder =P

2007-08-22 @ 20:44:37
URL: http://immortalize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0