Idag är det en dag som ingen annan dag!

Vart lite ledsen igår när jag kollade på  So You Think You Can Dance, när min favorit dansare åkte ut, men men sånt är livet. Tur att man har en favorit till.

image238

Vaknade lite när Kristoffer skulle till jobbet, hade jätte ont i ögonen, så jag sommnade om, och vaknade för ett tag sen, trode det skulle vara finare väder med nej, rusk väder. Är bara en tidsfråga innan det börjar regna. Jag som hade önskat att det var fint väder, så man kunde bättra på brännen lite. hehe!
Så idag blir det en kolla på tv dag, och lite städa dag. Vi har tvätt-tid vid 15.00 - 19.00, bäst att tvätta kläderna nu innan vi åker iväg till Kristoffers pappa! Ska nog bara ta det lungt idag, sen ta och laga mat när Kristoffer kommer hem, det blir nog något med potatis..!
Shiiit vilket liv jag har just nu, sitter bara och ugglar framför tvn eller datan, blää! Men det blir nog bättre sen när jag börjar skolan igen, Shit 6 dagar kvar av sommarlovet. Och i helgen åker vi bort, sen bara 3 dagar kvar.
Ska bo hos Emma onsdag,torsdag sen åker jag hem på fredagen efter skolan..

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0