Be my super hero,

Har nyss kommit hem, har varit ute och solat, var hur varmt som hälst.
När man kom ner till parken där jag skulle sola var det as mycket folk. s¨g en liten plätt där jag slog mig ner, plöstligt känner jag en stink lukt av BAJS. När jag kollar åt höger och ner i gräset ser jag en stor bajshög berdvid mig, Jag fick panik och tänkte att tur att jag inte lag mig i bajset.. ! Blää! tog alla grejer från den lilla plätten som såg så bra ut och flyttade mig en lååång bit där ifrån. Sen var det dags att smörja in mig med solskyddsfaktor, slå upp boken och sen börja jobba på brännan..! haha ! Man är ju vit som snöö!
När jag inte oekade längre gick jag hem, så nu sotter ajg hemma med en dunk med saft och en skål med glass. Imorn ska man träffa Ida´, ska bli kul, då ska vi sola hela dagen, hoppas på bra v'der bara. hah
Och hoppas att inte jobbet ringer bara, å såger att ma´n ska jobba, ´Jag vill ju jobba men inte nu när man har bestämmt att man ska sola å träffa en gammal kompis. hah!


Ikväll blir det mycket tv,tittande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0