Svanstein snart kommer jag !

Är så himla laddad, vill verkligen åk nu!
Men jobbar i helgen sen ledig en dag för att packa, sen åker man på tisdag, så de är sanrt ändå!
Snart Svanstein kommer jag! Kanon!!

jobbade för första gången i år idag, och de vart så himla kul, saknat att jobbat och träffa jobbar kompisarna,
efter jobbet åkte jag och angelica hem till henne för att kolla flygbiljetter till london och sen käkade vi pizza. kanon gott! Kom precis hem. ska snart gå och lägga mig, upp tidigt imorn och jobba!

Finns inte så mycket att skriva förutom att jag längtar tills jag sitter på flyget upp!
men kommer att sakna vännerna här hemma och familjen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0