Haparanda här kommer vi ;)

Bakis idag som fan.. Booooring!! , de vart en hejdå fest för Malin igår, började kvällen med några öl på tvärsöver, med Emelie,Malin,Oscar och Pontus, sen gick vi vidare till Malmen för några drinkar, sen vart de East tillsist, sen var de dags för efterfest hos Adil, kunde inte sova på hela natten så gick hem kl 12 idag och somnade direkt, sen upp och hoppa för att gå ut med Sigge, sen lagat middag åt mig och Annelie.

Nu är det bestämmt, jag åker nästa vecka 14 mil från Haparanda står på min karta, 3 månader blir jag borta, åker med Malin, och vi är för taggade, gillar inte kylan men man klarar de, ska jobba 5 dagar i veckan, och restan lediga, då blir de skidbacken och after ski , kan de bli mer än toppen.

följ med oss på vårat äventyr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0