Uppdatering!

Dags för mig att uppdatera lite.

Har hänt myckte på senaste tiden.
Bor kvar i Stockholm, trivs bra i min lägenhet.
Jobbar inte kvar på Sandys längre, och de känns så himla bra.
Kan inte förstå att jag varit där i över ett år och slitit rumpan av mig för INGET.
Har varit arbetslös i en månad i dag, och idag var jag på povjobb på ett hotell, som frukostvärdinna och servetris,
gick hur bra som hällst!!
Ska tillbaka imorn =).
Jobbar lite extra på en restaurang vid Hamarbysjöstad som servetris, och trivs men dem ringer bara när jag behövs, så känns inte så bra!
Imorn börjar jag på hotellet kl 07.00 - 16.00 sen 18.00 - 23.30 på restaurangen, kommer vara helt slut körd.
Men måste!!!

Denise Gustin har fått en liten flicka, Isabella, så himla söt. har varit där nu i några dagar och hjälpt till.
Idag är hon 3 veckor gammal. GRATTIS Gumman!

Det finns upp och ner gångar
....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0