Underbara ögon.

Jobbet gick bra idag, mycket folk, och myckt spring,
fick springa med room servicen idag, var kul, sen ta hand om buffen, har dok varit trött, vart sent igår.
Gick förbi Anders idag på hans jobb, sen förbi Isse på hans jobb, Det var ett jävla strul på väg hem, de har varit en brand i t-centralen och Fridhelmsplan, så allt var avstängt, men väl på tuben så somnade jag, hörde en full gubbe satt och skrek, han gjorde mig irriterad, sen tillslut när han gick av så somnade jag om, sen vaknar jag upp av att de är någon ÄKLIG gubbe som sparkar på mina fötter, jag reser mig upp och byter plats, han skriker efter mig, - Du hade små fötter, du måste ha storlek 35, Uchhhh!! Äkligt..!
Men nu är jag äntlign hemma, ligger i sängen och kollar på tv, Är sjukt sugen på lösgodis.


Ikväll blir de en lugn kväll, ligga och bara slappa!
Imorn blir de tacos hos Denise Gustin, ska bli så mysigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0