million...

Träffat mormor idag, vi fikade, sen efter de fick jag nå städ mani så började städa mammas kylskåp och skafferi, sen hämtade vi Fanny och Alexandra i skolan, efter de började vi med maten, grillat!
Såå himla gott! Mia kom över och käkade här, sen efter maten åkte mamma och jag och kollade på när Alexandra hade träningsmatch mot ett pojklag. dem förlorade med 4-2 tror jag de var!
Kollat på idol, och somnade till med Fanny.
Är så himla trött, konstigt? haha var uppe rätt sent igår!!

Imorn ska jag kanske träffa Johan som jag inte träffat på 100 år, ska bli kul!
Sen kanske åka hem till Lisa och hämta mina älskade skor, som jag har saknat så mycket!
Sen får vi se hur dagen slutar, har lixom inget planerat riktigt!!
Får se när jag beger mig härifrån också tillbaka till storstan! saknar den lite faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0