Love game

Varit hemma hos Fia idag, Patrik,Cim och Gusten var där också!
Hade de trevligt, sen efter de åkte jag hem till Denise & Daniel, vi drack te och kollade på Fråga Olle dokumentären, haha! Sen började jag må as dåligt, så åkte hem, nu hemma ner bäddad i min säng och ska försöka sova, är helt trött, somnade som en stock på tunnelbaban.

Imorn ska jag till doktorn med mina ögon, sen skriva klart min cv, sen packa grejer till jobbet.
Sen gå och lägga mig i tid, ska upp kl 4.00 på fredag morgon och åka till jobbet.

Syrran åker till London imorn , och jag är avis som fan, vill också åka utomlands.
Hon skulle köpa nå gott till mig :D!
Sen på måndag kommer hon till mig med sin kompis Ylva, ska bli mysigt.

Dags för att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0