Ett samtal, sen var jag på väg hem till fam<3

Det snurrar och snurrar i mitt huvud just nu, vet inte vad jag vill eller känner!
Pratade med min mamma i dag sen efter de tog jag en väska och åkte hem, så nu ska jag stanna kvar här i några dagar!
Träffade syster i Uppsala, hon bjöd på qupidosallad, så himla gott, sen gick vi runt lite, sen tog jag bussen mot Ö-våla och nu sitter jag här, har cyklat med Alexandra, sen bara varit hemma!
Fick ligga bredvid Fanny innan hon skulle sova, så himla söt! Berätta en saga =) , sen somnade hon!
Sen har jag bara kollat på tv och pratat med mamma och Erik!

Tomten håller på att bli så fin, ny pool och tunna som man kan bada i på vintern och sommaren, kommer bli så fint, undra när dem häller i vatten :P skulle vara nice och ta en kall öl och hoppa ner där nu! Men icke , inge vatten :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0