beautiful girl Not!!!

Vaknade upp av att mina ögon är cp!
Har sjukt ont, dem är röda och rinner, har åkt på ögoninflamation eller ögoninfektion.
Kan knappt gå ut på balkongen utan solglasögon pga det är så ljust ute..
Jag får bara hoppas att de går över tills på fredag, då jag ska jobba!
Får panik, inga pengar, så kan inte gå till doktorn, köpa medicin eller glasögon!
Om jag inte har räknat rätt så har jag haft ögonproblem typ 6 gånger detta år....!
Måste fixa glasögon och nya linser! Men HUR!!!

Om skattevärket inte hade strulat hade jag haft pengar nu, så hade  det inte varit problem!
BLIR SÅ LESS!
Kan allt bara inte fixa sig..
Jävla strul med mina ögon hela tiden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0