Kryssning

igår - gick upp kl 05.00 och mötte upp S och barnen, sen tog vi bussen till Märsta station,
och sen åkte vi vidare till båten, var en trevlig dag, barnen fick träffa svampbobfyrkant, och leka som bara dem.
var riktigt kul, köpte lite godis och sånt!
När vi var framme i Sverige igen, åkte jag med S och barnen till Märsta och gick hem till T.
Saknade han jätte mycket hela dagen, helt sjukt!
TACK för en trevlig dag!

Vaknade idag av att Johan som jag hyr lägenehten av ringde och berättade att nästa vecka kommer en bestiktning om lägenehten, så någon dag här måste jag städa lägenheten från golv tll tak, och kolla så inget är sönder ;)
T var borta när jag vaknade idag, vart paff, han brukar alltid säga hej då:)
Nu ska jag leta lägenheter och en åka in till stockholm och gå på en kurs med jobbet!!
jippii!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0