Grillade marshmallows Gott!!

Jag måste ju berätta om min helg, men börjar med torsdagen.
Skulle träffa Denise och lilla Isabella, men fick vara tvungen och ställa in det pga fick jobba långpanna,
från 7.30-22-20 jag var helt död, åkte hem och somnade direkt,

fredagen började med en tidig morgon på jobbet 7.00, och jobbade till 15.00 för att ha en timme på mig till mitt andra jobb som skulle vara första jobbkvällen för mig där :) gick toppen, men slutade runt 23.00 om jag nu inte minns fel,

Lördags var de dags att gå upp tidigt igen böjade 7.00 på hotellet och slutade kl 14.00, tog en korv på stan, sen åkte jag till Alvik för chefen sa till mig 15.30 skulle vi möas vid donkten, var ju helt fel tid, så gick till tryckeriet i alvik och tänkte kolla läget, var en timme förtidig, hehe! gick tillbaka till donken köpte mig en kaffe och morötter!
Sen kom Malin och dem andra började droppa in, gick tillbaka till tryckeriet och började jobba 17.00 sen fick vi veta att vi skulle servera 550perssoner och de var buffe men 2 sittningar, helt galet, under själva middagen skulle de vara show och dans.. svin kul!
Efter maten var serverad och folket ätit upp, började vi plocka undan, efter de fick några stanna kvar och jobba på klubben! jag stod ute i kylan och grillade marshmallows, hur kul som hällst om de inte hade regnat!

Slutade runt 02.00 och tog första bästa tunnelbana hem,
där man inte fick som länge direkt....


Söndag upp 7.00 för ett börja 9.00 på hotellet, de var full bokat, jobbade på fick tillslut sluta 18.00.
Johanna och jag tog buffe maten och satt oss och käkade i lugn och ro! jätte mysigt!

Tog pendeln till Märsta hem till T och somnade nästan direkt,
Vaknade på måndagen med att fötterna,händerna,halva ansiktet typ var uppsvullet, :(
Mådde inge bra alls faktiskt! så fick sjukanmäla mig från jobbet,
Är fortfarande svullen dag faktiskt :/ och ska jobba imorn, kul,kul...
Hoppas på att bli frisk snart..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0