Det bättras

Länge sen jag skrev, har hänt mycket sen sist.
Har jobbat, och jobbat, men ändå haft kul.
I fredags var jag ut med Denise på Mattes skiva.
Amanda min kusin från Skåne typ, var här och förkrökade hos oss, sen åkte vi in till Nivå och satt där innan Mattes skiva,
Det var kul och träffa kussen <3
En helt okej utgång, och skiva
Mindre bättre var dagen efter , upp tidigt pga jobb, var bakis,
Skulle på Hinds fest, men mådde för dåligt och skulle upp kl 6 på söndagen.
Söndagen spenderade jag på jobbet, sen direkt ner i sängen.

I måndags fyllde min älskade morfar år, Skulle träffa han men han jobbade hela dagen och kvällen.
Så tog de lungt typ hela dagen, sen mötte upp Denise och Robin vid coop och handlade mat.

Idag har jag träffat morfar, varit i stan och kollat i afärer och träffat Kakan.
Nu är jag hemma och lagar mat med Denise, det blir torsk med kockt potatis och sås.
En middag för två =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0