Skåne

Om ca 5 timmar sitter jag och fam på väg till Skåne för att hälsa på mina kusiner, ska bli dunder kul!
Har inte träffat dem på länge!

Vaknade upp av att mamma roppade på mig, fick en chock.

Hade glömt bort att jag var hemma!

Låg o drog mig i sängen lääänge, sen upp å hoppa!

Umgicks med mamma hela dagen, mysigt!

Låg en stund på stutsmatttan och solade, men var så kallt!!


Träffade mormor och morfar, morfar å jag åkte ner och handlade lite,

Han tappa bort han på 5 min, hehe men hittade han tillslut.

Östervåla är inte så stoooort!!

Träffade på Carina, har inte träffat henne på jätte länge,


Har också varit hemma hos LISA <3<3 Hon kom å hämtade mig med bilen.

Hon han före mig å skaffa körkort.. hehe!!

Var hemma hos fam W och fikade !

En jätte god tårta!!

Måste ses mer darling <3<3<3<3!!!


Nu ska jag faktiskt gå¨och sova, annars kommer jag inte kunna gå upp imorn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0