Hemma igen !

Då är helgen avklarad nere i Skåne!
Gick upp kl 5 på lördags natten/morgonen, tog alla grejer och hoppade in i bilen mot Skåne!
Somnade direkt nästan, Åkte och åkte sen stannade vi på en rastplats och käkade frukost och drack kaffe!!
Sen åkte vi förbi Vetten tror jag de var, mycket fint..Väl framme i Skne, var hela den släkten där.
Kusin Emma,Kusin Frida, Moster Anna, Morbror Tomas, Kusin Linn , Annas man Anders och deras dotter Julia, Halvkusinen Amanda =), sen några perssoner på Ander´s säktsida.
Fixade oss, åkte till kyrkan, såg komfirmationen, åkte hem till Anna, käkade buffe.
Sen kollade vi på melodifestivalen (Eruvisoncont,, blablabla).
Somnade efter några glas vin =)

Degen efter åkte Anna och Emma till kyrkan för nattvard. vi andra orkade inte. hehe!
När dem kom hem käkade vi upp resten av buffen och fick en ny tårta, som vi alla käkade upp!!
Tog våra saker och satt oss i bilen hem igen, förbi Stockholm =)
Åkte förbi Gränna, där vi köpte polkagrisar, sen förbi Lidköping och käkade på MAX.
Sen väl framme i Stockholm, sa vi hem då!
Jag gick upp till mig, fam åkte hem.
Sen tog jag de lungt och somnade med tvn på.


Vaknade upp av att Krille ringde och JAG såg inget, ena linsen had ramlat ut..
PANIK,PANIK!!!!
letade och letade, hittade den tillslut, i sängen, tog vatten och salt, lät de svalna och sen la jag linsen där,
och nu kan jag ha den igen.. GLAD..

nu ska jag gå ner till Vällingby C och fylla på min mobil, sen gå å köpa bröd =)
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0