Som en fjäril

Jobbet gick bra igår, det gick fort, efter jobbet åkte jag till Denise MG, Bestälde pizza, sen gick hem till henne,
Hon klippte mig, och vi käkade godis, snackade skit. sen tog vi våra feta rövar och gick tiill Metran, där vi väntde på Kenny, sen stötte jag på Marsello, hade en trevlig kväll...
Dansade tillomed, heheh..
Åkte hem till Krille, kollade på film, sen gick vi och la oss runt kl 5 på morgonen, vaknade av ett ss från Denise, som var orolig bara för jag inte kom hem inatt, så sääät, sen ringde jag upp henne, så pratade vi lite, sen ringde jag Denise MG, och hon frågade om jag hade pratat med Denise, HEHE Denise gumman var orolig bara för jag inte kom hem <3 Sööt!!
Krilles ganne kom över på fika, sen åkte krille o jag till donken, och nu är jag hemma.
ÄTER CHOCKLAD..

Ska snart  städa lite mer, sen fixa mig, ska hem till Denise MG igen, sen ska vi ut och dansa =)
Vi höes..

Denise = Denise som jag bor med, jobbar med..
Dnise MG = Denise som provjobbade på mitt jobb, klickade direkt, umgås!! Ska lära mig spanska.
hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0