right now - otrogen

Men uch, kollar på Saningens ögonblick, han fick frågan
Ha du varit otrogen mot din flickvänn?
Han sarade : JA....
Synd om fickvännen ju.

Jag tycker om man är i ett förhållande, och inte kan hålla sig från andra, gör slut först.
Låt inte någon bli sårad.
Gillar inte folk som är otrogna, dem vill bara ha uppmärksamhet och så, Okej vissa kan ha ett dåligt förhållande, men avsluta det cool, istället för att gå bakom ryggen och är otrogen.
Jag tycker en otrohet börjar när man börjar pussa och klänga, eller ha privat sms / tele samal.
Börjar träffas!!
Jag tycker att alla har olicka synpunkter när Otrogens´s grensen, vart grensen gå lixom.
Som jag , jag tycker att dansa eller umgås med min killvänner inte är nå otrohet, men vissa tycker de.
VART TYCKER NI OTROHET´S GRENSEN GÅR?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0