Nu är det måndags kväll igen...

Gick upp vid 06.00, fixade mig och donade, gick till bussen, hoppade på den, hoppade av, hoppa på tunnelbanan, satt där ett hoppade av, gick till jobbet. En stooor leverans, som jag fick plocka upp, min rygg dog.
Efter jobbet sprang jag lite ärenen, sen stötte på Carro, Sen händer de inte så mycke mer,
Äter popcorn!!!

Imorn blir det minimys hemma hos mig, Denise och Alisia kommer över, jag ska laga spagetti och köttfärsås, vart så sugen.. Ska bli en lyxköfärsås!! Med sallad och coola!!!
Resept gjort av mig..

Lyxköttfärsås:
500g Köttfärs
2 bukar krossad tomat
5 st campinjoner
en halv rödlök
tacokrydda
Katuhup, haha vet inte hur de stavas!!!
lite mjöl
lite socker!
Kanske ite tabasko!!

Ska först jobba imorn, sen blir det mys!!!

Kommentarer
Postat av: Hind

min älskade kock :D

2009-03-10 @ 13:34:55
URL: http://moipetit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0