Lycklig den som har e sådan vän.

Hamnade hos Krille i fredags natt, han kom och hämtade mig i sumpan, sen åkt vi hem till han och sov, dagen effter skulle jag jobba, fick åka bi till jobbet :)
Sen efter jobbet umgicks jag med min Denise och Robin, skule kolla film o grejer, men vi pratade så myclet så glömde bort filmem :P
Sen somnade jag med tvn,datorn och en bulle  bredvid mig och allt annat på vid 3 någon gång, sen somnade jag om, vaknade 10  min innan klockan ringe, soft.
Sentog jag meg till jobbet, gick bra på jobbt :)
dok mycket folk, hela tidn, jobbia kunder okcså ..
Krill var här ettt tag också, efter jag hade kommit hem, lagade lite mat gjorde jag, han popcor, sen heelt pöstligt vart vi båda trötta, så nu liggar jag ensam här. SKÖNT..

NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0