Längtaden..

Måndag igen och det betyder LÖN snart, wow!!
Jobbt gick bra idag, gick på stan med Carro ett tag, sen slutade Krille, han körde hem mig,
Och nu väntar jag på han, och han cäntar nog på mig, Ingen orkar åka, båa vill ligga hema, hehe!
Så jag kollar på vänner och väntar på hemkörnings pizza som kommer snart , mums!!!
Sn blir det godis..!

Tisdag - Jobb mellan 08.00 - 14.00 sen träffa Denise tror jag,
Onsdag - Jobb mellan 08.00 - 14.00
Torsdag - Jobb mellan 08.00
Fredag - kanske på ett äventyr - Ledig - träffa någon, =) ler,ler,ler,ler,ler,ler
Lördag - Jobb mellan 09,30 - 17.00  sen hem till Denise med Hind, fixa oss och sn gå ut och käka sen utgång.
Söndag - LEDIG OCH DET SKA BLI SÅ SKÖNT, mys med flickorna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0