imorn,idag om några timmar :)

Haft en trevlig kväll med tjejerna, gick lite ärenden åt Denise på stan, träffade Nisson killen, pratade lite, sen väntade jag på att Denise slutade, sen åkte vi  hem, fixade oss, drack lite cider, sen kom Mirre hem hit, så käkade ostbågar pratade,medans vi gjorde iordning oss!
Sen drog vi till stan, mötte upp Ester,Sickan,Sudden och en till tjej vid svampen (stureplan), sen gick vi vidare till Ambasadör däe det var en sjukt låååång kö, så Mirre beslöt sig ta tuben hem, och jag och Denise tog våra snygga klackar och gick till tuben oc tog den  till Gamla stan, där vi gick till AFTER där Cajsa var med några kompisar :)
Det vart en cidér sen inget mer, gjorde av med 200 kr ikväll. najs!
Vi var till stägning, en jobbig kille var på mig typ, kallade mig gumman? helt sjukt.
gav han diss på diss men vägrade gå, men hade kul ända!
Sen gick vi till tuben, åkte till t-centralen, väntade där heeelt plöstligt dyker Juggen upp, haa jag berättade om förr, som strulade med både mig och Denise påen och samma kväll.. heeelt sjut
Tog taxi hm, tuben var de nå fe på, 350 kr haha
nu ska jag upp om typ 4 timmar, och jobba, sen efter jobbet kommer Hind hit så ska vi kolla på film och äta någe snaks,

JOSSAN, Jag har köpt mat nu :) MAAAAAAAAAAT, mackor, ska i äta goda mackor nå dag?

Hind, reggie wrap

JOCKE - KLAGA INTE NU PÅ MINA STAV FEL NU, DENNA GÅNG JAG SKRIVER ÄR JAG FULL JUST NU, OCH TRÖTT. HEEH.

Tack tjejer för ikväll =)


Kommentarer
Postat av: joss

braa då slipper jag va orolig att du svälter :D

2009-03-01 @ 08:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0