För ett år sen tog jag studenten !!!

Igår var det ett år sen jag tog studenten =)
Men igår var det syrrans tur, tog tåget till Uppsala mötte upp Arvid,
gick till Katte väntade på att hon skulle springa ut, mötte Dennis =) som också tog studenten.
Hemma vart det middag och vin, sen drog syrrano och jag in till stan och hem till Therese ,
sen gick vi ner till people, där tr'ffade jag Emma som fyllde 21. GRATTIS!!!
Kvällen var toppen, men slutade i tårar och satt i en bil på väg hem kl 5 på morgonen, var hemma i våa 6, gick in och sov.
Vaknade idag fortfarande full , börjar till bakis!!!!
Ska kanske åka hem, för det blir firande för Fredd ikväll, eller så sover jag kvar här och åker med morfar imornbitti!!!
Vet inte hur jag ska göra!!!! paniiik!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0