vuxen

Då var man här igen, efter mycket om och men, har jag nu fixat internett, och det känns sjukt bra, för min kära rumkompis eller hur man säger, har köpt en dator :)

Allafall, det har inte hänt så mycket sen jag skrev sist, jobbat, fixat donat.
Varit i Uppsala en snabbis hos Therese, blivit fotad hahahaa!!!
I Torsdags kom Moa hit vi gick till Metran och tog en cider sen körde Furu hem oss,
Fredags kom Syrran hit och sen moa också, vi käkade på sandys och sen gick hem.
Lördagen vart det INFLYTTNINGSFESTE och det var så jävla kul, mycket folk, men för mycket .. haha!

Nu ligger man sjuk :( inte bra alls, plus min mobil ligger på lagning :(

20 år  i söndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0