1 Jan 2009

Nyår vart inte som jag eller vi hade tänkt oss, men vart kul ändå!
Käkade middag hos Therese fixade oss och pratade skit, sen var klockan helt plöstligt halv 12, Så då skyndade vi oss ut, gick till people för att kolla om de va nå folk, men icke, så vi gick in, där var de folk, firade 12 slaget ute i rökrutan, fick smaka en klunk champange av vakten, mycket gott..
Sen dansade vi heeela natten, tror vi kom hem 5, så är galet sliten idag!
Grattis syrran igen <3

Vi var tvugna att gå upp rätt tidigt idag pga Therese skulle jobba, mren de gjorde inget, i jick upp, och sen gick syrran & jag till dinken och käkade mat där, gott. sen åkte jag hem till Stockholm..

Håller på packar lite, men e grymt trött!
Imorn flyttar jag =)
ska bli så kul!!


* Varför höra av sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0