Ikväll blir det PITABRÖD!

Ååå jag har varit och handlat på WILLY´S!!!
Min dag, vakade sjukt tiigt låg och kollade på tv, blablanla..
Sen vid 11.00 träffade jag Denise utanför Sandys, sen gick vi och käkade på kungshallarna, vart jätte mätta så vi satt där ett tag, sen gick vi till Hemtex men hittade inge kul, så vi gick vidare.
Sen efter ett tag skul jag lämna in min mobil, men var lite fel, så vi åkte och fikade med Daniel, Denises pojkvänn, sen efter de åkte vill Telenor butiken och fixade min mobil, och vilken TUR jag hade, Daniel köpte en ny tele, så jag fick låna hans fina mobil.. TACKTACKTACKTACKTACK...
sen åkte jag hem med tuben och mötte upp Krille som hämtade upp mig i Vällingby, så åkte vi till nå stort ställe, och handlade på Willys och Ö&B, hittade massor med saker,
Nu sitter jagoch väntar på tvätten, har hunnit diskat,gjort i ordning hemma,och börjat med maten, nu väntar jag bara på att torktumlaren ska vara klar, och att Krille kommer hit så vi kan äta ChikenKibab med PITABÖD och massor med GRÖNAKER och sås =). Så himla sugen.
Men nu ska jag ner och kolla om tvätten är klar , sen fixa klart maten, och vänta på Krille.

Denise ska ut ikväll och så, så ikväll blir jag ´heeelt ensam, så skönt, ska ju upp tidigt imorn, halv 8 typ, börjar jobbet kl 09,30 så måste vara på jobbet lite tidigare, aja..
Nä nu måste jag slita mig rån datorn , men skriver sen vad jag fick med mig hem från ALLT idag =)

Ses snart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0