Hej mina vänner!

Nu är jag tilbaka til bloggvärlden, efter en mycket lång väntan har jag fått min dator :)
Var och hämtade den i dg hos Chabbe, tack Chabbe :)

Händer inte så mycket i mitt liv just nu, jobbar oh står i.
Hat fått mer timmar, och så, så nu bir de mer lön =)...
'
I fredags var jag med den nya Denise på Metran, först hos Kenny och drack lite sen metran, var OK!
Åkte hem tidigt , eftersom jag skulle jobba på lördagen,
Lördagen och ALLA<3DAG och jag vart bjuden på middag, kina. mysigt sen skulle jag ut med Denise,Robin,Crippe och Wille men vat för sent, somnade !
Spelade ingn roll vad jag gjorde i ördags ändå var ändå tvungn att ta de lungt, såå sova var nog bra!
Jobbade söndag och var sjukt trött..
efter jobbet gick jag , Miriam, Patrik & Alaxis ut, Mirre och jag åt plankstek och drack en cider :) myigt
sen var jag för trött för att vara kvar så vi alla åkte hem.

Gick upp kl 06.00 idag började 8.00 gick bra på jobbet, var kul att jobba, sen var jag förbi Solna och hemtade datorn :D
Nu sitter jag här,har tråkigt, :P

Imorn åkr ja hem till Östervåla och är kvar där tills på tordagkväll eller något,
sen blr det jobb igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0