Have i told you?

Vart en toppen dág ändå,
Krille kom förbi vi käkade pizza oh kollade på Den rätte för Rosing, sen bara pratade.
Sen efter Krille åkte hem, kom Sabina och Partik för bi, dem var kvar till kl halv 12 ungefär, har haft en toppen kväll..
Nu igger jag i sängen kollar på 2 1/2 män och ska snart krypa ner i s'ngen och sova.
Men är inte trött alls, sov ju  till 2 nästan idag..
men måste sova, upp och jobba imorn!!
14.00 - 20.00 sen ska jag träffa Krille igen, kolla på tv oc bara ta de lungt!!

Längtar efter sommaren.
Längtar efter sol och värme
Lngtar efter att ha ett bra jobb
Längtar efter mamma och familjen
Jag bara ängtar ihjäl mig på massa saker

Nää nu ska jag föröka sova.
NATTINATTI gott folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0