Fredag hela veckan!

Ååå jag har så ONT i mina ögon, ena ögat är helt uppsvullet :(
När jag kulle ta ut linserna inatt gick de ine så stod däroch grinade som faaan!
Men sn när Denise och Robin kom hem ik jag ögonroppar av Dnise så nu e de it bätr öruom att jag går och grinar ur ena ögat hela tiden och ena ögat e svullet som faan!
Så ringd min che igår kväll och sa att jag in kunde se, men jag MÅTE jobba ända, fattar in rikigt!!!
SKAFFA DIG PERSONAL ....
Så nu ska jag åka iväg till jobbet oc jobba när jag int ser något. as jobbigt!!!!!

ARG är jag nu föraan!!

Har sädat idag också, diskat och donat, de ända jag bhövr göra nu är damsuga, men Denise sover så det bir nog inte av :/
Åååå piss dag..!!!

Vill tillbaka till UPPSALA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0