DISTURBIA

Det är en vecka ocg tre dagar sen jag skrev!
Läääänge sen, jag har gjort så mycket, mäst jobbat.
Me ska berätta!!
Har jobbat en heeel del, så är ganska trött, helt slö i kroppen, men det får man ta!
Har ockso hunnit med att blivit sjuk, och missat massa timmar, men sen vart Sickan sjuk, så fick jobba igen mina , och plus få mera, Har hunnit fått min lön, köpt lite saker och hunnit träffa Mamma, Fanny, Alexandra och Erik, mycket kul.
Har varit på en lokal fest med Denise, vart lite run under fötterna, men roooligt hade jag.
Har drukigt en heel öl. haha! min första öl. som jag har drukigt upp!! HAHA!
Blivit vän med min vän KAKAN igen, Ååå känns bra!
Var på väg till Systemet i lördags, men kom på att de var stängt, hade gått å laddat hela dagen, så e de stängt, BESVIKEN haha!
Jaa så ser det nog ut , de jag har gjort under dem här dagarna jag inte har skrivit.

Saknar Jossan enormt mycket, prataar ju nästan varje dag, men nu inte hört n på lääänge.

Veckan som kommer :
Jobba imorn
Ledig på onsdag, å jag ska till Uppsala och gå till tandläkaren.
ledig på torsdagen också, ska tvätta..
Fredag - lördag jobba
men sla fira Carro & Jessi. så blir fest.

Ses snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0