It is what it is

Efter en lååång dag på jobbet, så vart de Skorpor och te till middag, har läst ut boken jag köpte för 2 veckor sen, äntligen.
Det har inte hänt så mycket på senaste tiden,
I torsdag var jag ut med ett gäng från jobbet, var riktigt kul, fredag träffade jag T och kollade på bio, 2012, en kanon film, satt och var lite rädd i biosalongen, tänk att de verkligen kan hänta, JORDEN kan eller ska gå under.. läskigt.. efter bion åkte vi hem till T..
Idag har jag jobbas som jag skrev tidigare, vilken skit dag, mitt humör var inte på topp, mycket i huvudet just nu, mycket folk, och för mycket spring och stress, men ändå kul mot slutet av kvällen..

Så nu sitter jag hemma med vindruvor och chips, kollar på 28 dagar!
Imorn blir de jobb igen, sen funderar vi "några" från jobbet på att ta en after woork öl.
JAG är lätt på just nu faktiskt.

Till veckan kommer min älskade morfar och mormor förbi <3, ska bli riktigt skönt att träffa er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0