4 av 7 dagar :D

Jobbet i torsdags gick bra, kvällen slutade hemma hos David med Malin, vi drack öl och sen pratade i massor!
Där vi jobbade, de va en gammal biosalong, så jobbigt va de att plocka av borden, men vi klarade de TOPPEN!
fredagen va de bara dags för mig att kliva upp fort som fan och åka till jobbet, gick hur bra som hälst, mycket folk, men ett bra gäng, efter jobbet bestämmde jag och Agge träff, men jag va lite snabbare än hon så åkte till Clustret och träffa Malin,Emelie,Sanna,David,Micke, Viktor mm, som jobbade, va kul å se dem jobba , men jag själv dansa och ha kul, tillsist kom Agge, och vi dansade och drack goda drinkar :D, kvällen sluta på en grill och en god burgare ;) och trevligt sällskap..
Lördagen va de samma sak, upp tidigt och springa till jobbet, gick toppen:D mycket folk, fick vara kvar väldig länge också, så trött va jag efter jobbet, men åkte till Mästa, och gick på festen jag blivit bjuden på!
Va ok!, kvällen sluta i kaos, tyvär.. men sov någon timme..
Upp och hoppa idag spang till tåget, kom liiiiite försent till jobbet. ,men gjorde inget :P
Hade lucia tåg och dagen gick fort :D nu 'äntligen hemma, funderar på at sova.

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0