Sommar,sommar,sommar

Ååå längtar til sommaren, men snart är den här.
Är jätte dålig på att uppdatera nu för har ingen dator.
Men hopps på att min dator kommer snart, och är lagad!!

Jobbet går bra, och så!!
Har fått nya på jobbet, Ali och Daniela, sen kommer en till snart.
Bara för att Mirre och Hind har slutar :( LEDSEN!!!!!!!!
Dem bästa försvinger från jobbet, uchh, vill ha kvar er tjejer.. <3

Idag var jag med Denise och badade, sen käkade på Sandys.
Nu sitter jag hemma med Denisse och Robin, ska äta mat. Liiiiite sent, men skit i de.
Ledig imorn :)

Imorn ska jag träffa Kakan , vi ska mysa hemma hos henne.
Ska bli roligt!!

Nu ska vi kolla på tv, sen äta och sova.
Hejdå!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0