She's that bimbo.

Vilken dag..

Ja som jag skev igår la jag in en anona angående bostad,
Fick 2 sjuka samtal i dag, ena kille sa att han runkade, jag bara la på, Den anada killen/mannen var helt cp, lekte rik och så, Uch fattar inte,  Men väl hemma från jobbet, kollade jag in min hotmail, så hade fått ett maij av en tjej som heter Sara, ska träffa henne imorn, och om jag har tur blir hon & jag inneboende. hehe kanon!!!!!

Shiit jag trode det var fredag idag, så var lite ledsen när jag fick veta att det var torsdag.
Men imorn blir det jobb också. 11.00 - 20.00 alltså 9 timmar kans bra.
Sen ska jag åka hem till Sofie och dricka lite, men först träffa Sara med lägenheten.. hihih!

Idol kollar jag på nu, Isak gick inte vidare, och det är tråkigt tycker jag,
Han är ju såååå bra...
Aja du kommer at världen med storm snart ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0