Nu är helgen över, och en jobb vecka kommer..

Shit vilken helg, en toppen helg säger jag bara. ojojo.

Fredagen började med att jag jobbade,sen tog jag mitt pick och pack och åkte till Uppsala, för där träffa Therese vi gick lite på stan, sen knatade vi in på torkassen för att köka chips och cider på systemet.
Gick kanon. träffade Jossan där också, såå söt i sina jobbarkläder. hehe
Sen kollade vi bara på tv hela kvällen, och sen sov.

Lördagen började med att vi vaknade ganska tidigt, fixade oss gick på stan, jag köpte linsvätska, sen vif 15.00 kom Emma hem till Therese vi fixade oss, och sen var klockan så mycket så det var dags att åka hem till Jossan, väl hemma hos Jossan fick vi välkomms bål, mycket mysigt sen när alla kom fick vi jätte god mat, mumms!!
Sen efter ett tag åkte jag,Emma,Therese,Moa ner på stan, för att gå in innan 22.30, väl där inne var det tjejkväll på krogen..
Dansade och hade oss, as kulm sen tillslut kom Jossan också ner, då var det ännu bätte, men träffade henne inte så mycket på kvällen, men hoppas gumman du hade kul..
Emma,Tjerese och jag var uppe vid V.I.P-rummet, pga Emmas bror och hans kompisar satt där, mycket kul. gratis dricka. hehe kanooon..
Väl utanför krogen, på väg hem, hände det en sak, Nikki & jag fock ta hand om en tjej som nästanblivit våldtagen, så ringde polis och hennes pappa, fick 200 kr av henne bara för vi hjälpt na <3 väl hemma hos Therese somnade jag direkt..

Söndag, nu är jag hemma trott som fan, jobbat 2 timmar idag, hehe kanon..
Nattinattii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0