Jag saknar det

Det låter konstigt, men jag saknar skolan.
Jag låg och tänkte på det igår, men jag gör värkligen det.
Träffa alla människor och lärare, ha kökslektioner.. samanhållningen.
Det jag saknar mest är nog klassen, jag har nog aldrig haft en sån bra klass.
Det är tråkigt att vi alla vart så tajta på slutet. då allt skulle ta slut.
Vi har varit med om mycket. och haft så kul..
Stockholmsresan , Italien, oj vad jag saknar..
Alla tjaf vi har haft, Alla skratt vi har haft...
Jag vill ha tillbaka skolan, bara för ett tag..
Saknar det..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag förstår dig. Jag saknar också skolan, tro det eller ej.. :)

2008-09-18 @ 20:09:00
URL: http://sofiaa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0