Ååå vilken underbar dag..

Jobbet gick toppen, och jag bara älskar mitt jobb..
Har haft sån tur som har fått ett sånt bra jobb, fast dålig lön, men toppen är den.
gillar chefen, och arbetskampaterna.. tack..
Ååå jag bara älskar Chai Latte, finns de nå bättre?!
Dricker det flera gånger per dag, båda kall och varm.. mums..

Har gått lite på stan, men just nu sitter jag här hemma. mysigt, ska fixa klart Jossans födelsedagspressent..
hihih.. kommer bli kanooon.. hoppas du blir glad gullet..!

Helgens planer..
Fredag - Jobba mellan 8.00 - 14.00 sen ska jag åka till Uppsala tror jag..
Lördag - Om jag inte kan byta plats med Jessica, så jobbar jag 9.30 till 17.30 sen åker jag till Uppsala hem till Jossan och där blir det party. party, party... <3
Söndag - Bakis eller ej, vaknar jag upp i Uppsala, sen far jag hem till Stockholm och bara tar det lungt..
En toppen helg enligt mig.. =)

Nu ska jag faktiskt kolla på topp modell sen får vi se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0