Solen skiner, och jag är glad

Pratade nyss eller för ett tag sen men Jossan, uch gumman jag vart så rädd,
Du måste ta hand om dig. LOVA DET.. <3 Älskar dig bebis

Idag ska jag färga håret, och värkligen ta hand om mig själv :) visst låter de bra?!
Klart de gör..
Sen får vi se om jag ska träffa Kakan eller Jessi. skulle vara kul och fixa något kul.
Ledig idag som jag tycker är sååååå tråkigt, vill hällre vara ledig på helger. men aja!

Igår träffade jag Nikki, vi var på stan ett tag, sen fixade jag min mobil, och så!
Pratade med mamma i tele, e glad nyhet och en dålig nyhet.
Vi tar den dåliga först, Syrran ska operara sig, om har massa lösa bitar i knät, synd om na, tänk hur ont hon har haft..
Sen den glada, Mamma min har fått jobb, på Skandik i Uppsala, som vardinna, nattetid. kanon ju!
GRATTIS MAMMA!

Nä nu ska jag gå och klä på mig, och sen se på våra bästa år hoppas på att inte missa de..
Hej då på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0