Oj äntligen

OJOJOJOJ säger jag bara.
Inte bra uppdatering här inte..
Flyttat till kakan, kanon!
Har inte gjort så mycket, denna vecka, eller sen jag skrev siste.
var ute i fredags & lördags, mycket kul.
Igår klippte jag mig, så nu är man SNYGG!
HAHAHA
idag ska jag bara ta de lungt, ledig.
Börjat hosta igen, inte bra!! kansk dags att gå till doktorn?!

Ska nu snart träffa Kristoffer, är hos han nu, sen ikv'äll böir det fika med Jessica och Sofi, som vi gjorde igår.
mysigt..

Jossan, kan inte ses dn 15de som jag sa, fick jobba ändå, inte kul, men ska FÖEAÖKA ta ledig,
men åker hem till våla den 13 de på kv'llen efterjobbet, sen ledig den 14 de¨åker hem antagligen på kv'llen eller morgonden den 15 de , JOBBIGT..
VARFÖR kan man inte få ledigt?
bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0